חופשת שייט באוסטרליה וניו זילנד עם פרינסס קרוזס

מערכת שורש  ג אדר ב, תשפד  3/13/2024

Princess Cruises מציגה בגאווה את Across the Ditch, תוכנית סוחפת שנועדה להביא לאורחים את המיטב של ניו זילנד/אוטיארואה
.......................

חופשת שייט באוסטרליה וניו זילנד עם פרינסס קרוזס

צילום: med-cruises.com

חופשת שייט באוסטרליה וניו זילנד עם פרינסס קרוזס

פרינסס קרוזס זוכה מזה שנים רבות כחברת השייט עם המסלולים הטובים ביותר בעולם.

החברה מפליגה שנים במסלולים מוצלחים מאוד באזור אוסטרליה וניו זילנד ומובילה בחופשות שייט באזור.

חלק ממסלולי ההפלגה מציעים עגינות באוסטרליה בלבד, חלק בניו זילנד בלבד וחלק מהקרוזים משלבים את שתי המדינות ומאפשרים לחקור את הפלאים של מדינות אלו.

 

למה שייט לאוסטרליה וניו זילנד?

נופים אפיים, תרבויות עתיקות וקסם נינוח – חוו הכול על סיפון שייט באוסטרליה וניו זילנד. בקרוז עם פרינסס קרוזס ניקח אתכם אל חופים זהובים טבע מופלא וערים ברמה עולמית. על הסיפון של האוניות הנפלאות שלנו, תתענגו מאוכל ובידור מקומיים שיביאו לכם את המיטב של אוסטרליה וניו זילנד.


בחופשת שייט עם פרינסס קרוזס תכלו לגלות את היופי המדהים של אוסטרליה- מדינה שופעת אוצרות עצומים. התפנקו עם מטעמים עונתיים ויינות משובחים. תוכלו לצלול עם שנורקל בין דגי טכניקולור. גלו תרבויות עתיקות, למדו על ציוני דרך היסטוריים וסיירו בערים המקסימות ביותר של המדינה. פרינסס תעזור לכם ליצור זיכרונות שלא תשכחו אף פעם וילוו אתכם כל החיים.

אוסטרליה:

סגנון חיים ותרבות

אם יש לכם תשוקה ליין, בירה או שוקולד אל תוותרו על סיור טעמים באזור מרגרט ריבר. תוכלו לחקור גם את האמנות והמלאכה בערים המקסימות האנדורף ומונוויל, או לבקר במגוון מוזיאונים ופארקי תרבות כדי לחגוג את ההיסטוריה הילידית והקולוניאלית העשירה של אוסטרליה.


פלאי טבע ונופים

חצו בשביל חופה מעל קרקעית היער לתצפית ממעוף הציפור על עצי הקארי והעקצוצים העתיקים ליד אלבני. הביט ובצריחים של עולם אחר בפארק הלאומי נאמבונג של פרת'. חקרו את היופי התת-מימי של שונית המחסום הגדולה, או סעו פנימה אל הר טמבורין, רמה געשית פורייה המתהדרת ב-21 מיני ציפורים.

חיות בר ייחודיות ואייקוניות

משדים טסמניים ועד וומבטים וקוקבורות, תוכלו לפגוש בעלי חיים וצמחים מרתקים מהאזור ומכל העולם בגן החיות של בריסביין באוסטרליה, בשמורת הלסוויל של מלבורן, בפארק חיות הבר Featherdale של סידני ובגן החיות של פרת'.

ארכיטקטורה

סידני מארחת מספר תענוגות ארכיטקטוניים, כולל בית האופרה האייקוני של סידני ומגדל סידני ובית הממשלה בגובה 320 מטר, אחת הדוגמאות הטובות ביותר של אוסטרליה לארכיטקטורה בסגנון קולוניאלי. בלב מלבורן יושבת כיכר הפדרציה, ומתנשאת 230 מטרים אל קו הרקיע של בריסביין, מרפסת הצפייה SkyPoint מתגאה בנופים של 360 מעלות של חוף הזהב.


מוזיאונים ואומנות

רבים מהמוזיאונים של אוסטרליה קשורים קשר הדוק לארץ, לאנשיה ולהיסטוריה. הובארט ידועה בבנייני ה-National Trust מהמאה ה-19 שהשתמרו היטב, מוזיאון ברום/רוביבי עוקב אחר חיי הילידים ותעשיית הפנינים, בעוד בטסמניה תוכלו לגלות מה היו החיים בתחילת המאה ה-19.

אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו

בעוד שבית האופרה של סידני הוא דוגמה מצוינת לעיצוב אדריכלי במיטבו, מושבת העונשין הצנועה של פורט ארתור עומדת כתזכורת קודרת לתחילתה המוקדמת של אוסטרליה. ישנם מספר אתרי מורשת עולמית טבעיים, כולל שונית המחסום הגדולה, אזור המורשת העולמית של המדבר הטסמני, ההרים הכחולים והפארק הלאומי יערות הגשם.

ניו זילנד:

ברחו לפינה הבלתי נמהרת הזו של העולם, שבה אגדות מאוריות, אגמים געשיים מהבילים, פינגווינים והוביטים מוסיפים לנוף הקסום. מהאי הצפוני ההיסטורי, הידוע כ"מקום הולדתה של האומה", ועד לדרמה המרגשת של הפארק הלאומי פיורדלנד / פיופיוטהי, שייט לניו זילנד / אאוטארו עם פרינסס יעמוד בציפיות.

פעילויות שייט מעבר לדיץ'

תיהנו מחוויות מעשירות על הסיפון ועל החוף

Princess Cruises מציגה בגאווה את Across the Ditch, תוכנית סוחפת שנועדה להביא לאורחים את המיטב של ניו זילנד/אוטיארואה. התוכנית שלנו מביאה חוויות מאוריות אותנטיות, תרבות וטעמים מקומיים על הסיפון ועל החוף כדי להציג את מה שעושה את ניו זילנד כל כך ייחודית. עם יותר יינות ניו זילנדים, בירות, בידור, העשרה (כולל פסטיבל Matariki) ועוד טיולי חוף מאי פעם, תהיה לך הזדמנות ליהנות אפילו יותר מהמדינה המרתקת הזו כשאתה מטייל מעבר לתעלה בשייט בניו זילנד .

"מעבר לתעלה" הוא כינוי חיבה לחציית ים טסמן בין אוסטרליה לניו זילנד ולהיפך - המכונה בשפת הדיבור "התעלה".

טיולים דרך האונייה - השער שלך לאטרקציות הטובות ביותר של ניו זילנד

בשייט לאוקלנד וממנה, התענגו למראה תולעי זוהר נוצצות בתוך מערת וואיטומו של אוקלנד/טאמאקי מאקאורו, ותיהנו ממפגש אקסקלוסיבי בתערוכות מאורי ופולינזיה באוקלנד. סעו לאורך האלפים הדרומיים של אקארוה, וראו פינגווינים כחולים לבנים וכלבי ים פרוות ניו זילנד/אוטיארו בשייט דרך נמל אקארוה. במסלולי הטיול עם קריאות עוד על החוף מאוחר בלילה, אנחנו נשארים עד 21:00 לפחות. בנמל כדי שתוכלו לחוות חלק מחיי הלילה המופלאים.

ועם מגוון טיולים מומלצים ובלעדיים על ידי דיסקברי הזמינים רק עם Princess Cruises, תראו את ניו זילנד בצורה חדשה לגמרי.

אם חשקה נפשכם בקרוז חלומי לאזור רחוק, ייחודי ומעניין , כדאי שתשקלו את אוסטרליה וניו זילנד עם חברת פרינסס קרוזס המובילה באזור. שייט באוסטרליה וניו זילנד מתאים גם למשפחות.

פרינסס קרוזס משווקת בישראל באופן רשמי ובלעדי ע"י חברת מד קרוזס.


מד קרוזס היא החברה המובילה בישראל בהפלגות נופש

מד קרוזס הינה נציגת המכירות הרשמית בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל".
החברה ותיקה מאוד וקיימת מעל ל-35 שנה ומשווקת 6 מותגי שייט השייכים כולם לתאגיד.
מד קרוזס היא נציגת המכירות הבלעדית בישראל, מזה שנים רבות, של החברות:
Carnival Cruise Line, Princess Cruises, Costa Cruises
ונם נציגת המכירות הרשמית של חברות השייט:
 Cunard Line , P&O Cruises, Seabourn Cruise Line

www.med-cruises.com